Ana içeriğe atla

Evren Göz Röportaj


Nazlı Çiçek: Muhabir olmaya nasıl karar verdin?

Evren Göz: Muhabir olmaya iletişim fakültesinden mezun olduktan sonra iletişime ve spora olan ortak ilgilerime uygun bir meslek dalı olduğundan karar verdim. Zorlayacı yanları elbette ki var, özellikle transfer dönemlerinde haber değeri yüksek çok fazla olay oluyor ve bunları yakından takip edip en doğru biçimde yansıtmanız gerekiyor. Ancak büyük camiaların transfer gündemleri her zaman değişkenlik gösterebiliyor ve bir hafta önce verdiğiniz haber kısa sürede değişebiliyor.

Nazlı Çiçek: Temiz ve dürüst haber yapabilmek çok önemli. Seni takip eden futbolseverler de bu işi hakkıyla yaptığını düşünüyor. Bununla ilgili ne söylemek istersin?
Evren Göz: Evet, bence muhabirliğin en kilit noktası doğru haber vermek. Dünyada en büyük sektörlerden birisi futbol ve özellikle ülkemizde insanların bu oyuna duygusal bağları var bu yüzden vereceğiniz her haber çok önemseniyor. Doğru haber verdiğinizde bir noktadan sonra taraftarın güvenini kazanıyorsunuz ve taraftar da sizi işinizi yaparken destekliyor. En güzel yanı da bu olsa gerek.

Nazlı Çiçek: Herkesin mesleğiyle ilgili hayalleri ve hedefleri vardır. Senin neler?
Evren Göz: Benim mesleğimle ilgili hedefim her zaman futbol odaklı olmak. Muhabirlik tabi ki bir dönem için hayatımın önemli bir parçası ancak medya sektöründe aynı zamanda yaptığım "Güzel Oyun" programı var. Şimdiye kadar Taffarel, Eto'o, Tuncay Şanlı, Tugay Kerimoğlu gibi futbolda yer edinmiş oyuncuların belgesellerini çektik ancak bu işi dünya çapında yapmak en önem verdiğim hedeflerimden bir tanesi. Örneğin Güzel Oyun'da Van Basten, Zidane, Zico gibi efsane isimleri konuk etmeyi çok istiyorum.


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Otilia: " Türk insanlarını çok seviyorum... "

Söylediği “Billionera” şarkısı ile dinlenme sayısı 500 milyonu geçerek dünyaca tanınan Otilia, şimdilerde çıkardığı “Prisionera” ile yine hit olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. 3 kelimeyle Otilia nasıl biri? Otilia: Duygusal ve hassasım. Bir de zamanlama benim için çok önemli. Türkiye'deki ilgiyi nasıl buluyorsun? Proje teklifleri geliyor mu? Otilia: Benim için inanılmaz, çok mutluyum. Türk insanları beni seviyor ve be n de onları çok seviyorum. Özellikle Muhteşem Yüzyıl'ın Süleymanı'nı da çok seviyorum. Müzik yolculuğun nasıl başladı? Otilia: 3 yaşındayken şarkı söylemeye başladım. Benim yolum bu olacak, ben sanatçı olacağım dedim. Hayatımın amacı tamamen bu. Kendimi geliştirmek için dersler almaya başladım ve müzik için herşeyi yaptım. İleriye dönük hedeflerin neler? Otilia: Belli bir hedefim yok. Sadece dünyadaki tüm insanlara müziğimi duyurmayı ve onları mutlu etmeyi istiyorum. Sinan Akçıl'ın sana ve müzik kariyerine etkileri

Kaan Urgancıoğlu Röportaj

Nazlı Çiçek: Kendinizden biraz bahseder misiniz? Kaan Urgancıoğlu : Bahsederim..183 boylarında,erkek cinsiyetindeyim:) Anne tarafım Arap ve Arnavut karışımı,baba tarafım Türk araştırabildiğim  kadarıyla.Oyunculukla ilgileniyorum,kumralım.Birçok sıradan özelliğim var. N: Oyunculukla tanışmanız nasıl oldu? K: Çok tesadüf eseri oldu.Şöyle ki; ben Marmara Üniversitesi'nde Sermaye Piyasaları bölümünü okuyordum.İkinci sınıftayken daha önce de ata bindiğim için Karaoğlan isimli bir dizi vardı Kanal D'de.Zannediyorum 2001-2002 gibi.Onun için birini arıyorlarmış,bulamıyorlarmış ve Demet Akbağ'ın vesilesiyle benim uygun olabileceğimi düşünüyorlar ve ben de gidiyorum görüşüyorum kendimi Karaoğlan'ı oynarken buluyorum.Öyle hızlı bir ilişki oldu. N: Okuduğunuz bölüme devam etmek ister miydiniz? K: Oyunculuk yaptıktan sonra hiç düşünmedim.Yani öncesinde düşünüyordum borsa yapmayı,borsa ile ilgili çalışmayı.Oyunculuk yaptıktan sonra en azından oyu